Schulung - Hybrid Customer Journey Demystified
Live Online Training
464,10 € inkl. 19% MwSt.
This live online training focuses on the key success factors for an outstanding customer experience. Even though modern technologies take over many tasks, people remain irreplaceable in direct customer contact—because technology only works at the process level, not in real dialogue. This is exactly where this training course comes in: consciously designing meaningful and emotionally effective customer experiences throughout the entire customer journey.
It is therefore crucial to recognize the needs and challenges of customers and respond to them in a targeted manner in order to create a consistent and positive customer experience.
The following topics will therefore be central: the importance of customer experience, factors influencing customer satisfaction in the age of Industry 4.0, proven models of excellence, a customer-focused corporate culture, and the central pillars of customer experience and our customers' expectations.
You will learn:
- Better understand customers and identify the most important steps for building a customer-centric culture
- Analyze touchpoints along the customer journey—including key phases, emotions, and success factors—in order to make targeted optimizations
- Design a hybrid (phygital) customer journey that takes into account effort, emotions, and success as key pillars
Wer sollte teilnehmen:
Zielgruppe
All those who have to build a customer journey: quality manager, marketing manager, customer relationship manager, customer experience manager.Voraussetzungen
To participate in this live online training, you need a headset and a stable internet connection.Trainingsprogramm
Schulungsmethode
This instructor-led live online training is divided into 3 sequences. In the first sequence, you will be introduced to the topic interactively. Then, in a self-learning phase, you integrate what you have learned into the concrete context of your everyday work. In the third sequence, you will work on further content and discuss and deepen the results of your work in the group, accompanied by the trainer. Following the live online session, additional digital elements are available to support you in implementing what you have learned in your everyday work.
Termine
- 390,00 € NettoNoch freie PlätzeJetzt buchenonline TrainingLive Online Training
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Inhouse Seminare
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Alle Seminare aus unserem offenen Angebot können Sie auch als Inhouse-Veranstaltung buchen. Im Fokus steht Ihr Unternehmen und Ihre Mitarbeiter:innen. Wir bieten Ihnen die Möglichkeit, individuelle Anforderungen und Anpassungen der Inhalte an Ihr Unternehmen vorzunehmen.
Die individuelle Lösung:
- Individueller Termin
- Individueller Ort, entweder in unseren Trainingszentren oder in Ihren eigenen Räumen
- Auf Wunsch, individuelle, auf Ihre Bedürfnisse zugeschnittene Inhalte
Inhouse Seminare
Das Inhouse-Paket umfasst:
- - die Durchführung als Live Online, Hybrid oder Präsenz Training
- - die Umsetzung durch praxiserprobte und branchenerfahrene Trainer
In Abhängigkeit von Teilnehmerzahl, Akkreditierung oder Lizenzgebühren können zusätzliche Kosten anfallen. Nicht im Preis enthalten sind dabei z.B. Raum- und Bewirtungskosten, ebenso Mehrkosten durch Seminarmaterialien.
Bitte sprechen Sie uns gerne dazu an und lassen Sie sich jetzt Ihr individuelles Angebot erstellen.
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Preis
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